tisdag, maj 11, 2010

I väntan på debattartikeln

Jag har fått ur mig debattartikeln och ÖP säger att de tar in den i veckan. Om inte världen går under. Med de ekonomiska krispaket vi numer upplever vet man aldrig. Vad som helst kan hända. Jag försöker tänka fest. Snyggt vikta servetter. Spetsad bål och girlanger. Rena kalsonger och tjusiga tjejer med uppfluffade frisyrer som låtsas se naturliga ut fastän man fattar att det tagit timmar att fixa.

Jag vill hålla sånt ifrån mig. Allt jag nyss nämnde. Utom fantasierna om de där frisyrerna.
De enda fantasier jag haft idag.

2 kommentarer:

David sa...

Det är inte utan att man blir grymt nyfiken. Får du publicera artikeln innan den gått i tryck?

Anders sa...

@David. Kanske jag skulle få det, men jag har inte frågat. Grejen är att den kommer imorgon fredag, så jag tycker inte det är så mycket att stöka med.