torsdag, september 11, 2008

Nytt språk i FRA-debatten


Hej Jan! Jag ser att Das Folkpartaij har bytt logga. Lagom till FRA! och visst har dom snygg färg på sina uniformer! Vi kan låtsas att de käcka flickorna defilerar framför dig där du står på ditt podium.


Vill i förbifarten nämna att jag annars skriver fylliga böcker, med verb i alla dess former, adjektiv och olika sorters pronomen. Men du verkar slutat läsa sen du tröttnat på Kalle Anka, så jag har bytt röstläge. Fast SoldF har du säkert haft som kvällslektyr. Den förnäma publikationen höll jag på att glömma.
Jag vet inte annars hur jag ska nå fram till dig och de andra.
Till era själar finns det väl inget hopp att nå. Men kanske man kan studsa lite mot intellektet.

Kanske jag helt får övergå till diagram och bilder?

Inga kommentarer: