onsdag, januari 30, 2008

Ny blogg

Ett litet test av hur man också kan uttrycka sig.

Samtidigt som min uppkoppling åter fuckar upp mer än lovligt kände jag ett svindlande behov att skriva mer och helt andra saker än som passar i den här bloggen. Det slog mig plötsligt; hur tänker de? Innerst inne och egentligen? Vad driver dem och varför?

Jag hade tänkt hålla det hemligt, låta en ny blogg med okänd skrivare ta sin form, men så slog det mig att ni stammisar som kanar in här kan få veta att denna blogg är på G:

Politikerboosten

Skulle det vara så att jag vill ha den här politikerboosten nästan hemlig så är det ju bara att ta bort det här inlägget. Då blir det en rätt lagom liten rolig klick som vet om vem som skriver!

Väl mött på http://politikerboosten.blogspot.com/

Inga kommentarer: