tisdag, mars 28, 2006

Comments

Tack för alla kommentarer. Det är hur trevligt och kul som helst. I början svarade jag på allt, märkte inte i ivern hur tiden gick.
Nu klarar jag snart inte det här.
Min ambition är fortfarande att svara på allt.

Dock. Jag måste hitta en hanterbar strategi. Jag tänker försöka ta uppsamlingshit och svara på comments när jag är hemma hos Spacelounge.

Och jag vill hälsa på hos er som glider in här. Även det får jag sätta på hold, lite grand. Tyvärr.
Ungarna börjar tycka att jag är lätt förryckt här vid datorn.
(Den äldsta lär sig raskt en rad mindre lämpliga ord…)

Att det ska ta sån tid att logga in för att skriva en comment!

Vi hörs, på ena eller andra sättet.

3 kommentarer:

Peter Madison sa...

Jasså?? Komma å åka snålskjuts på tokfort bredband.... hmm.... Okej då. Det får väl gå. Dessutom så får du ju pilla på min fiiina iMac!!!

Anonym sa...

Jag satt just och funderade på hur man kan vilja leka med en mac... Sen insåg jag att om du INTE hade velat göra det så hade vi inte fått några svar på alla korkade kommentarer, så ok, det kan vara värt pinan. *pikar madison lite på samma gång* ;);)

Anders sa...

madison: Otroligt fint här på skrivbordet på din Mac!
Häftigare reglage och rattar än i Johans traktor!
myslan: Visst! Here we go! Ska bada med barnen. Inträffar torsdagar - och då tar vi med PW ibland - och så får jag surfa tokfort, i alla fall någon timme innan badet!